Jobb hela veckan!

En ny vecka nya tag efter en helg av jobb känner mig väldigt mör pga att jag jobbade fre lör sön mån. Och då hade jag även en sån där rolig delad tur, Men det gick bra faktiskt är ledig idag men i morgon och på torsdag är det jobba som gäller igen och även på fredan och då blir det natt för min del inte så roligt kanske men då är jag ledig på lördan iaf och tur är väl det.
Jakob är nästan kalar med inskolningen nu han ska till en annan dagmamma som brukar ha baranen när annelie är ledig men det får bli nästa vecka för det är lite mycket som händer denna vecka. Men jakob ska till dagis på torsdan och då blir han där hela dagen han får då kliva upp väldigt tidigt för jag börjar 07 och jag måste iväg med honom förr 06.10 för då går bussen. Och vi har även en tid för att skriva på lånet då så han får vara där tills halv fem på kvällen men det går säkert bra.
Det känns lite lång tråkigt för johan jobbar eftermiddag så det är lite ensamt och sitta här och kika på tv. Synd att det inte går bussar lite tätare här för då skulle man kunna hitta på lite mer isället för att sitta här och slöa. JA DET KÄNNS ENSAMT. Men jag blir väl van med det mörka och att man inte hör några grannar som håller på och spelar musik osv.
Nä nu ska jag ta och kika vidare på tv här är lite bilder som är tagna ikväll och så slänger jag in en bild på jakob som dom fotogaraferade på dagis (Pionen).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0