Jobb väntas i morgon!

Lördan är snart över eller snart om ett tag. Fick jobb  i helgen också ringde till resursen i fredags morse och frågade om dom hade något jobb till mig och jag fick till svar att dom skulle ringa upp och det gjorde dom den här gången annars så har dom en förmåga att glömma bort men inte det här gången. Jag fick fre lör sön så jag fick tre dagar direkt och det säger man inte nej till.
Var föresten ner på stan med mamma i fredas också innan jag började jobba. Och jag hittade en hel del till jakob och framför allt strumpor till honom. Och så hittade jag ett par skor till mig vart super nöjd med köpet.
Vi har kommit en bit med packandet faktiskt. Känns bra att ha det mästa gjort men vi har inte packat kläder än men det är inte så bråska än men vi är en liten bit på väg.
Jo jag ringde till bollnäs bostäder och hörde om det var någon som var intresserad av våran lägenhet. Men hon jag pratade med sa att det inte fanns någon som var intresserad tråkigt nog. Så vi ska sätta ut lägenheten i ljusnan istället så får vi se om vi får något napp där man får hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0