Monster Jam!

Idag var jag ledig skönt och kunna plocka undan lite i lägenheten som ska packas ner i kartonger osv. Vi har fått undan en hel del nu så vi är en bit på väg nu. Och vi pratade med dom som äger huset och vi skulle få nyckeln på torsdag kväll. Så vi har bestämt att vi ska köra iväg lite grejor på fredan redan. Skönt och få iväg allt också för tillfället så har vi alla grejor i köket så det går nästan inte och vara inne i köket nu. Och så hoppas jag att vi får låna släpvagnen av pappas brosa också för då slipper vi kostnaden för att hyra släp. Jag ska ringa till dagmamman i hällbo också och bestämma en tid som vi kan komma dit och kika. Och så måste jag säga till på dagiset som han går på nu att vi ska flytta har inte gjort det än pga att han aldrig är där och jag vill inte ta det på telefon. Men han ska dit i morgon och knäppa kort så då ska jag säga till om det då.

Johan fick ju biljetter till moster jam när han fyllde år och nu har vi bokat tågbiljetter och hotel. Vi hade först planerat att vi skulle ta bilen men vi ångrade oss snabbt pga att det är inte det enklaste att ta bilen till stockholm. Det är massa filer man ska ta och allt är så himla stressande där. Det känns skönt att ha allt palanerat och klart med det. Men det tråkiga är att vi åker den 7 november pga att det är precis i flytten om vi inte blir av med lägenheten tidigare. Men det ska bli kul att komma iväg också och hitta på något bara johan och jag.
Jag var till Ljusnan idag och lämnade in annonsen på lägenheten och den skulle komma ut på onsdan eller torsdan och så skulle dom ha kvar annonsen i tre dagar. Och det är bra för då har man bättre chans att det är någon som svarar. Och jag hoppas att det är någon som är intresserad annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Monster Jam

Så här ser det ut i  vårat kök för tillfället!




 


Kommentarer
Postat av: Pedersen

Hej!

Ja visst kan jag väl det, men jag är dock inget proffs :p Men jag kan ju alltid försöka göra dig nöjd! Skicka önskemål, användarnamn och lösenord till [email protected]!

Jag tror inte jag hinner göra det innan helgen, och ihelgen kommer min pojkvän till mig. Så någon gång nästa vecka isf! Hoppas det är lugnt!



Mvh/My

2008-10-14 @ 20:17:57
URL: http://mypedersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0