Mörker!


Ännu en dag bestående av regn och det regnar nästan hela tiden om man ska ut och passar på och gå ut när det äntligen är uppehåll så hinner man knappt ut innan det börjar regna igen.
jag hoppas det blir bättre väder i helgen när man är ledig men man ska inte hoppas på för mycket.
Min dator håller på och strejakar har för förmycket spart på den så det är dags och göra något åt det. har även märkt när man skriver att inte alla bokstäver är med när man har skrivit klart det är nästan som den inte hinner med och det blir även andra bokstäver som inte ska vara med över huvudtaget. Men jag har försökt och fixa det och jag hoppas att det blir bättre nu.
Har inte hört något från bollnäs bostäder än heller vi tänkte vänta tills på måndag om vi inte har hört något då så ska vi sätta in lägenheten i ljusnan och se om det fungerar. Man måste ju göra nått för att bli av med lägenheten.
Det är inte så långt kvar innan vi får flytta in så då vill man helst bli av med lägenheten i tid.
Det var ju meningen att vi skulle till tranan på lörda men så vart det inte. För johan skar sej på jobbet och var tvungen att åka till akuten och klistra igen såret så nu springer han med en fingertuta så han hade ingen  lust och gå på tranan med en sån så vi bestämde oss för att gå ut någon annan helg.
Och i tisdags fyllde man 20 så nu kan man gå på systemet  bättre sent än aldrig. Fick pengar som jag ville ha mycket bättre och få pengar så man kan köpa vad man vill ha. Johan fick jag kläder av och jag vart väldigt nöjd med det bra smak har han också.
Vi åker till homna i helgen och umgås med dom lite istället för att gå ut på tranan.
Så vi åker väl i morgon eller på lörda får se hur det blir.
Ska till systemet och köpa en flaska vin också som vi kan ta med upp dit. Har beställt hudkräm som jag ska hämta ut idag är så himla torr i ansiktet så jag hoppas att hudkrämen fungerar.

Lite uppdatering på bilder!

   





Kommentarer
Postat av: Jenny och Per

Åh vad fin Jakob är!

2008-10-02 @ 15:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0