Nästan klar!

Idag vart jag också ledig har varit en lugn början på veckan men det lär nog sätta fart snart. Jag var iväg och skriv upp mig i boken på resursen idag och dom hade satt in nov dec och januari så det vart ett långt besök där och sitta och skriva hur jag kunna jobba dom månaderna. Men nu behöver jag inte dit på ett tag iaf om inget händer så jag måste strycka mig då vill säga.
Jag har plockat undan en hel del till här i lägenheten börjar bli tomt nu eller det är en del kvar men inte alls mycket. Och det är tur att man flyttar till ett hus när man har bott i en lägenhet för det är inte så himla mycket att plocka ner men man har en hel del att plocka ner ändå. Men mycket ska slängas och mycket ska till erikshjälpen vill inte spara på något som man aldrig använder. Det som har åkt ner i kartonger är forografier,lampor gardiner och tavlor. Jag plockade ner gardinerna också tyckte att det inte spelade någon roll att dom åkte ner pga att det ser ut som det gör i lägenheten för tillfället.
Vi får se om det blir nå jobb i morgon har inte fått reda på något än och jag får nog ett telefonsamtal i morgon bitti som inte alls är nå roligt när man ligger och sover. Dom brukar ringa på morgonen när dom har fått in någon sjukanmälan och då är det bara och kliva upp och iväg till jobbet och man har 40 min på sig att komma till jobbet. Så ni kan förstå att jag inte alls gillar när dom ringer på morgonen.
Om jag skulle välja så skulle jag vilja ha ett schema att gå efter så man slipper bli väkt på morgonen!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0