Tvättning avklarat!

Vaknade i morse och kikade ut igenom fönstret och såg att det regnade och det var alldeles mulet ute. Kände att jag helst ville krypa ner i sängen och sova bort hela dan men jag var i alla fall uppe så jag satte mig i soffan och kikade lite på tv. Mamma och jag hade ju bestämt oss för att vi skulle ner på stan idag men jag ångrade mig när jag såg vad det var för väder ute. Men mamma och pappa var snäll och körde mig till dollar för att jag skulle handla lite tallrikar och kaffemuggar. Våra tallrikar har gjort sitt en del av dom iaf och så är dom lite konstig konstruerad dom är som en soppskål och när man skär så tippar tallriken i princip. Så nu köpte jag tallrikar med stor ring under om ni förstår vad jag menar. Dom som vi har nu är det en liten ring under och då blir det så att tallriken blir som en soppskål.

Har haft tvättid ikväll och jag tog upp det sista nu så skönt att ha det gjort jag hatar att tvätta det är inte min grej riktigt. Och framför allt inte när man måste passa en tvättid och att man måste springa ner med skiten.
Men nu är det gjort så nu är det en hel vecka tills nästa tvättid.

I morgon är det tänkt att mamma och jag ska ner på stan och kika runt men vi får se hur vädret är. Och jag har jobb helg nu också. Har inte blivit bokad än men det lär komma upp något hoppas jag.
Nä nu ska jag ta och kika på lyxfällan som började precis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0