Beslutet!

Nu är helgen här och jag är ledig hela helgen så skönt men helgena går ju så fort så snar så är det en jobb helg igen. Men man får passa på och njuta medans man kan.
Vi var och kikade på huset i hällbo igen idag och då var även ägarna till huset med för vi villa veta lite och tomtgränsen vart den slutade osv. Och så skulle vi kika uppe på viden för det stod på besiktiningen att det fans en fläck där som var ifrån fukt. Som sagt vi kikade lite grundligere nu och så kunna man fråga lite saker som inte mäklaren hade nån aning om tex mygg och knott. Om det fanns mycket sådant på sommaren men det fanns det inte. Sen vet man ju inte om tom talar saning eller ej men det är sånt som märsks när sommaren kommer. Som ni kanske hör så har vi bestämt oss för huset och vi ska ringa till mäklaren på månda och tala om att vi har bestämt oss. Men vi ska försöka pruta lite också för det är inga andra spekulanter som är intresserad så då kan man försöka puta ner lite som sagt.
Det ända jag gruvar mig för att flytta dit är att man inte känner en kotte där och så vet man ingenting om det finns nå dagis i närheten eller ej (någon som vet)? Man får väl försöka höra sig för lite. Och nu måste jag sätta fart med körkortet vill inte åka buss varje morgon heller så nu jävlar ska jag sätta fart och få klart skiten.
Ska uppdatera hur det gick med huset på måndag om vi fick det billigare eller ej.
Man får hålla tummarena att allt går bra på måndag så det inte är någon annan som ska dit och kika på huset. För då bilr det säkert budgivning och det brkar stiga skapligt kan jag lova!

Ha en trevlig helg!
/LInda!


Kommentarer
Postat av: F

Ja visst:) Maila mig på [email protected] skriv önskemål kring designen tex färger och detaljer och om du vill ha kort i headern får du bifoga det me. Har lite kö nu bara, en före dig. Men jag tar dig så fort jag är klar med den andra, skulle tro det blir nångång i mitten av nästa vecka eller mot slutet där. Trevlig helg!

2008-09-19 @ 22:07:25
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Hej! Jag bor i hällbo och det finns tre stycken jättebra dagmammor här! De brukar samlas alla tre med alla barn på eftermiddagarna och vara utomhus tillsammans. Jag stortrivs i Hällbo iallafall! :) Vilket hus ska du flytta till?

2008-09-25 @ 19:41:44
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0