Design

Som ni ser så är min blogg ändrad fick hjälp att ändra den pga att ja är värdelös på så då bad jag http://fardigbakadstudent.blogg.se/ om hjälp och nöjd vart jag tack så hämst mycket för hjäpen. Jag har försökt så länge och ändra bloggen men jag har gått i bet men nu är den ändrad.
Vad tycks?
Dagen har beståt av jobb eller dagen utan kvällen började 16 idag så jag fick en skaplig sovmorgon. Ska kanske jobba kväll i morgon också har inte blivit bokad än men dom ringer nog i morgon bitti. Ska försöka och bege mig till resursen i morgon och skriva in mig i boken hur jag kan jobba i oktober så jag har det klart.
Och på Tisdag fyller jag år känns faktiskt i som jag fyller 20 det känns inte alls som jag fyller år alls. Kanske för att man börjar bli gammal haha nej men kanske för att man har så mycket annat och tänka på att man inte har haft en tanke på det.
Tänkte om man skulle försöka och gå på tranan på lördag får se om lusten finns där men det skulle vara roligt och få komma ut lite också men som sagt vi får se.


Kommentarer
Postat av: F

Kul att du blev nöjd!ha det bra!

2008-09-29 @ 11:06:42
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0