Hualigen!

Vilket jävla väder det är nu kallt och grått ute har plockt fram vinerjackan redan för jag kan verkligen inte ha min höstjacka nu för då fryser man ihjäl. Och jag har även plockat fram jakobs jacka också tyckte att det var dags för han har inte någon höstjacka som är fodrat riktikt så det var lika bra att plocka fram den också när man medans var i farten.
Jobbade i helgen också gick bra det också. Helgen gick fort och det var redan måndag och jag skulle tatuera mig och jag vart faktisk nöjd med den. och billigare vart det också än vad jag hade trott så det var ett plus i kanten det också.
Vi har även kikat lite på hus nu vi har varit och kollat på några och en som vi var med på budgivningen men den vart dyrare än vad vi hade tänkt oss. Sen var vi och kollat på ett hus i söräng men det var verkligen inget hus som var något att lägga bud på för det var verkligen ett renoveringsobjekt och man vill verkligen inte börja med och renovera när man precis har köpt ett hus.
I morgon vet jag inte om det blir något jobb eller inte har inte hört något än så dom ringer säkert i morgon bitti som inte alls är nå populärt men man får snällt stiga upp och jobba så är det när man har skrivit utt sig att man kan jobba.
 
                                                            Tatueringen!

 



Kommentarer
Postat av: Carina

ja den blev bra vilken tur att du blev nöjd. ha det så bra. kram

2008-09-17 @ 06:57:22
Postat av: Johanna

Ah vad himla snyggt det blev! Skitfint :D Jag blir avundsjuk, jag vill ocksa ha en tatuering nu :P

2008-09-19 @ 19:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0