Husägare!

Idag skrev vi på ett kontrakt angånde huset så nu är vi husägare vi har ine fixat allt det som är kvar är betalningen på huset och så är det lite mer papper som ska skrivas på. Men sen så och det bästa av allt är att vi kan flytta in redan den 15 oktober om vi vill och kanske tidigare och detta är pga att dom redan har flyttat så huste står tomt så det är verkligen positivt.
Jag trodde det inte skulle gå så här fort med allt jag trodde det skulle ta sin lilla tid med allt men det är säkert olika det också kan jag tänka mig.
Och jag hade ingen tanke på att skaffa hus för några månander sedan men sen när man börja tänka efter så är det mycket lämpligare med hus än lägenhet för jakob får ett eget rum med alla hans leksaker och vi får även ett eget rum så alla blir nöjda och glada!
NU SKA JAG SÄTTA FART MED KÖRKORTET JAG LOVAR!
Nu ska jag ta tummana ur arslet och sätta fart med skiten så jag blir klar någon gång!
Jag ska försöka ha k¨örkortet innan jul för då har jag gott om tid och klara det.
Så ni får hålla tummarna att det går bra.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis! Jätteroligt med huset. Det ska bli så spännande att se det. Vi åkte ju förbi men då var det så mörkt att det var svårt att se, men det verkar vara ett mysigt ställe. Lycka till med körkortet. Kram

2008-09-24 @ 14:08:08
URL: http://my.opera.com/solsken/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0