Like a bird!

Mycket och tänka på nu mycket som ska göras och mycket och planera och bestäma. Det var inte bara och köpa hus kan jag lova efter vi hade skrivit på papprena i tisdags så snurrade huvudet på både mig och johan. Och nu ligger man och tänker vad man ska göra och hur man ska göra saker och ting i huset. Alltså jag säger bara det det är inte bara. Vi var och sa upp lägenheten idag också så nu hoppas jag att det är någon som är intresserad av lägenheten så man slipper dom där 3 månaders uppsägningstiden. För vi kunna ju flytta in redan den 15 oktober om vi villa. Men det är ju inge roligt och ha två kostnader heller det kommer nog och ta sin tid känner jag på mig tråkigt nog. Jag vill flytta in nu jag vill inte vänta men man får så lov. Och vi pratade med bollnäsbostäder om att sätta ut lägenheten i ljusnan men det fick vi inte tyvärr inte. Dom skulle först lägga ut den på deras hemsida och se om det var någon som var intresserad. Och sedan skulle dom se vem som stod först i kön av dom som var intresserad osv. Det är tråkigt med 3månaders uppsägningstiden och varför dom ska ha 3 månader förstår jag inte konstiga människor!
Ska ta och krypa till sängs nu ser att klockan börjar rusa iväg!


Kommentarer
Postat av: F

Hej!skicka ett mail til dig ang designen. Hoppas du får en bra dag!

2008-09-25 @ 11:57:14
URL: http://fardigbakadstudent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0