Linser!

Ännu en dag utan sol börjar bli less på detta väder nu. Hörde på radion att det kunde bli snö till helgen pga att det skulle bli kallare.  Det var ingen sommar i år heller det vart varm i maj och då vart det riktiget varm ett tag men sen så var det bara en sommar med regn. Jag kan inte säga att jag ångrar att jag jobbade hela sommaren för man hade inge utbyte av det ändå. 
Trodde inte jag skulle få jobba idag men jag hade fel jag fick en tur på öster mellan 12-16 så det var en kort tur men det gör inget men om jag skulle ha fått bestämma så skulle jag ha haft en längre tur men vad gör man?
I helgen är jag ledig fre lör sön så då ska jag passa på och ta det lugnt. Eller lugnt johan och jag pratade om att vi kanske skulle bege oss till tranan på lördan men vi får se hur det blir.
Skulle ha varit roligt och komma ut lite också men äh vi får se hur det blir!
och i morgon ska jag prova ut linser har funderat på och skaffa linser ett tag nu så jag tänkte försöka göra det nu för jag kan inte använda mina galsögon längre pga att dom har gått sönder så vi får se om linser passar mig bättre än glasögon.

/LD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0