Long time no si!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen har inte haft orken att sätta mig framför daton men nu tänkte jag göra slag i saken när jag ändå satte mig här och kikade runt lite!
Skulle ha jobbat i helgen men vart inget pga sjukdom. Kände mig redan kraslig på torsdan och det vart värre framåt freda morgon så jag hade verkligen inge krafter kvar till att jobba. Men nu är det bättre fast hostan är kvar och det är det värsta jag vet att vakna mitt inatten av att jag hostar som en tok. Men det går väl över det också snart hoppas jag! Pratade med johanna idag på msn (Johan syster) hon fick se jakob via webbcam och det uppskattade hon som det såg ut. Kul att få prata lite med henne blir inte så ofta man skulle vilja att det skulle vara.
I morgon blir det jobb igen också och denna gång på hamrelund gruppboende 1 har inte varit där någon gång men det ska säkert gå bra det också jobbar från 13-21 så det blir ett långt pass men det är kul och få komma ut och jobba lite efter jag vart sjuk. Känner mig värkligen motiverad att få ut och jobba och så blir det jobb i helgen också. Vart faktiskt förvånad när dom ringde och sa att dom hade jobb åt mig i helgen inte för att dom hade jobb åt mig då utan för att det inte var någon delad tur som dom satte upp mig på så det känns verkligen bra.

Måste få ork till och städa lite här också det ser inte hämskt ut men det kommer det och göra om jag inte börjar göra något åt det snart. Vi har även kikat på hus också vi har hittat några men vi har bara varit i väg och kikat på två stycken. Ett som vi la bud på men som vi inte fick för det vart så dyrt och ett hus som såg bra ut på bilderna på internet men som var ett hus som behövdes renoveras nästan helt och hållet och det har man ingen lust med eller kanske om det skulle vara lite och renovera men inte alls som det såg ut där. Om man skulle köpa det så skulle man tröttna innan man var klar med renoveringen. Och det känns inte som att jag skulle vilja ta ett lån på nå renoveringsobjekt faktiskt!

Nä ska ta och titta klart på filmen vi har börjat kikat på!
/Linda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0