ont i fötterna!

ja idag bar det av till Gävle roligt och komma ut lite också fick on i fötterna av att springa i affärer men det är självförvållat. men trevligt var det som sagt. och jag hittade faktiskt ett par jeans på bik bok som jag vart nöjd med annars så brukar jag inte hitta några jeans som faller mig i smaken men nu gjorde jag det, Kikade runt lite på gardiner också men hittade inget som passade. Så jag för göra som jag har tänkt göra beställa ifrån ellos. Dom hade fakitiskt några där som var i min smak.
Sitter och gruvar mig för jobb i morgon har verkligen ingen lust och börja 06:45 i morgon men man får tänka så här jag slipper ha en delad tur den här helgen. Och att jag börjar 16 på söndag så det är inte så himla långa timmar och det är jag glad för faktiskt.
Jag vill flytta nu har ingen lust att vänta på att det är någon som ska ta över våran lägenhet. har en känsla av att det kommer och ta tid innan någon nappar på lägenheten. Men jag kan ha helt fel också det kanske går fortare än vad man tror, vad vet jag. Det har blivit mycket skrivande om detta nu men det får ni tåla för ni kanske försår att men vill helst flytta in med det samma man vill inte sitta och vänta och vänta.
Johan och jag satt och kikade på en film precis som var skaplig den var inte den bästa filmen jag har sett men den är värld att se.                  
DVD Film: Fool's GoldEtt nyskilt och ständigt grälande par (Matthew McConaughey och Kate Hudson) är ute efter guldet, diamanterna, smaragderna och rubinerna som gömmer sig någonstans på havets botten. McConaughey spelar Finn, som fortfarande trånar efter sitt ex (Hudson) och som dessvärre också kommit på sniskan med gangstern Bigg Bunny. Efter åtta års sökande hittar Finn äntligen ledtråden till en fantastisk skatt som under mystiska omständigheter försvann i Karibien år 1715. Allt han behöver göra är att lägga vantarna på guldet och flickan, innan Bigg Bunny får tag på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0