Otur!

Såg att det vart ett tag sedan jag skrev nu så jag tänkte uppdatera lite.
Jag skulle ju som sagt tatuera mig men så vart inte fallet när jag kom dit så hade det blivit massa krångel. Han hade blivit sjuk och han hade inte tagit mitt nummer så han kunna inte ringa om återbud. Så när jag kom dit och trodde att jag skulle få göra min tatuering så vart det inget vart väldigt besviken och så fick jag en tid den 27sep så det var inte så kort tid och vänta heller. Så när jag ska dit så tänker jag banne mig pruta ner tatueringen pga detta.
Men när jag ändå var där så kikade han lite mer på min tatuering och då erbjöd han sig att rita om min tatuering som jag har nu till en större och lite annorluda för att tyckte att det var bästa altenativet och det kan jag hålla med om jag också. Och göra tatueringen lite berdare pga att jag har så grova armar.
Men som sagt vart väldigt missnöjd men jag har något att se fram emot iaf.

I söndags var det sista dan på gutenberg tråkigt nog vill stanna kvar där trivs som fisken i vattnet. Men man får aldrig det man vill (nästan). Jag trodde det skulle vara lungt efter semestern på resursen men det hade jag fel.
Har blivit bokade nu 7dagar redan och så får jag jobba den här helgen som kommer. Men det gör inget kul och få komma ut lite också och träffa lite andra människor också.

Sitter just för tillfället och kikar lite på tv och kollar runt lite på datorn johan jobbar kväll så jag har inget annat att fördriva tiden med. Men ska väl ta och gå och lägga mig om ett tag men inte riktigt än.
Ska försöka och hinna med och kika på lite gardinger också vill så gärna hitta några nu men har kikat runt nu på olika hemsidor och även nere på stan men ingen som jag har fatta tycke om än. Men jag lär nog hitta något snart tycker jag är lite kräsen med sånt där också och så vill man att det ska passa in med tapeterna man har.

Nä nu ska jag ta och kika lite på tv innan jag lägger mig!
Så här såg dom gardinerna ut som jag köpte till vårat tv rum!


/LD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0