Tusen bitar!

idag har beståt av jobb som sagt gick bra fast jag aldrig hade varit där man kommer in sig ganska for vilka rutiner dom har och så har man en massa erfarenheter ifrån guten jag menar att man ska hjälpa till med det som behövs och att man tar egna insinativ (stavning)? Och att man inte ska sätta sig och titta på när den andra jobbar det finns alltid någonting att göra. Så om man har det med sig när man ska jobba på ett ställe som man aldrig har varit på så går det faktikt bra.
Jag har verkligen beslutsångest jag vet varken vad jag vill eller vad som kommer och hända längre fram om jag kommer och ångra det val jag har gjort eller inte eller om det finns något annat som är bättre för mig. Jag tänker för mycket och det orsakar att mitt huvud snurrar runt som en karusell i bland. Jag måste försöka och känna mig för lyssna på det inre om ni förstår vad jag menar?! Jag har försökt och slappna av och bara lyssna på mig själv och vad jag själv vill. Men det går åt skogen varje gång. Jag blir orolig och jag vill bara krypa ur skinet vissa gånger och det är verkligen frustrerande som ni kanske förstår. Jag har för mycket och tänka på och jag tänker för mycket på saker jag inte har något med att göra. Jag brukar tänka för mig själv (sköt dej själv). Jag sätter andras behov före mina och jag vill alla väl och skiter i mig själv. Och det är inge dumt med det men det finns måtta med det man måste försöka tänka på en själv också. Men som sagt så går det inte för mig fast jag har försökt så många gånger. 

Jag måste försöka skärpa mig nu annars så blir allt bara strul.
/Linda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0