Skatteverket!!!

Fy vad dålig jag har blivit på bloggande ska försöka och skärpa mig på den biten men det har jag sagt många gånger och det blir ingen förbättring men jag ska försöka och skärpa mig..
Igår fick jag ett samtal av resursen om att jag skulle jobba en delad tur idag 07 - 21:30 eller skulle dom frågade och jag tackade ja!! så nu är man helt slut ska ta och krypa ner snart men jag ska kika lite på tv först och försöka och varva ner en aning! Har föresten hämtat schema nu för sommarjobbet och jag börjar som sagt på midsommarafton och slutar viket den 19 augusti om jag inte minns helt fel! Så skönt att få en schema och gå efter och som man kan plandera efter det är man inte bortskämd med kan jag lova! Fick papper från skatteverket i går och jag fick tillbaka mer pengar än jag trodde och det tackar man inte nej till hellre att man får tillbaka än att man får betala tillbaka!
I morgon ska jakob iväg till dagmamman en sväng så han får leka av sig med dom andra barna  lite välbehövligt för honom och få träffa andra barn i han ålder så han inte blir så himla rastlös med att vara hemma med mamma och pappa om dagarna!!
Jobbade på ett ställe där jag har varit väldigt mycket på och då kom det en person som precis fått barn och gud vad söt hon var och liten var så himla länge sen man såg en sån liten!
 
SovGott det ska jag göra!!!!!!!
På återséende!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0