Hoppas på att det vänder!

Idag har jag mått bättre faktiskt men mår fortfarande lite illa! Jakob är bättre men han har diarre fortfarande så jag hoppas att han blir av med det snart! Har varit syr i huvudet också och det kan bero på att jag dricker för lite så jag måste försöka och ändra på det! Och nu vill jag jobba vill inte sitta hemma och kika på tv och springa fram och tillbaka och försöka att hitta på något att göra här hemma! Johan jobbade idag och han har kväll så då är man alldeles ensam här tråkigt nog men tur att man har jakob! Om inte jakob blir bättre med diarren så får johan så lov till att vara hemma för jag kan inte vara hemma så fort han är sjuk för nu är det inte bara han som jobbar! Och jag vill verkligen också dra in lite pengar här hemma! Så vi får hoppas på att jakob blir bättre snart så han får komma till dagmamman och leka av sig lite gran inge kul och vara hemma med mamma hela dagarna och se henna springa runt som en tok och städa och plocka osv! Ett klagande inlägg vart det men jag är lite rast lös för tillfället!
Ska ringa till resursen och höra om dom har något jobb till mig i morgon natt kanske vore skönt och börja med en natt nu faktiskt! Får se hur jakob är i morgon annars får johan vara hemma i morgon om jag får jobb men annars så blir ja hemma men jag hoppas verkligen att det finns nå jobb!
tränade idag också på min crosstrainer i 30 min och det kändes skönt att få träna och svetas lite! Har faktiskt gjort det flitit nu men det vart ett avbrott efter magsjukan men nu ska jag sätta fart igen och få bukt med det överflödiga fettet som man helst vill bli av med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0