Kall vinter!

klev upp tidigt idag klockan var halv sju när jag steg upp och det var väldigt skönt och stiga upp i tid! Var 23 - idag också väldigt kallt när man steg upp och skulle ut och röka men man får skylla sig själv också om man har den dumma ovanan! Jakob skulle till dagis idag också och han har varit väldigt trött dom här dagarna men idag gick det bra att stiga upp men när vi väl skulle till dagmamman så villa han inte följa med och framför allt inte klä på sig så det tog tid innan han fick alla kläder på sig men vi kom iväg till slut iaf! Var till apoteket igår och hämtade ut mina p-piller igår så nu hoppas jag att det fungerar bättre! Hade det innan jag fick jakob också och det fungerade bra då så det hoppas jag att det gör nu också!  Helgen har beståt av jobb lördan gick bra med delad tur osv men söndan var värre för det snöade konstant hela förmiddan och så hade dom som plogar vägarna inte gjort det på hela tiden det snöade! Så det var inge roligt och vara på hemtjänsten då förstod inte riktigt inte vad dom höll på med när dom inte plogade och surare och surare vart man när man fick plumsa i snön Fan varför kan dom inte ploga i tid för i stället för att dom ska vänta in i det sista!  Under den här veckan ser det ut som att det ska vara ganska lungt med jobb ska jobba i morgon men då börjar jag inte förrän kl 16 så då blir det sovmorgon! och sen på fredan vad jag vet ska inte jobba i helgen för vill vara ledig bån helg också!
Ska ta och hämta lite pellets nu det börjar bli lite kallt här inne nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0