Ledig helg!!!!

Ja nu är man äntligen ledig efter en intensiv vecka och även förra helgen är då in räknad! Känns att man verkligen behövde lite ledigt nu faktiskt och jg njuter av varje sekund!
Vi ska bege oss till mina föräldrar senare idag och då ska vi bli bjudna på pizza inget man säger ifrån:)
Sen blir det bara och ta det lugnt tänkte om vi ska ta en promenad innan vi ska till mina föräldrar så att jakob för komma ut lite också eller om vi går ut och leker i snön bara vi får se vad som faller oss in!
Under veckan ska jag ta prover och sedan nästa vecka ska jag till läkaren oc kika om njurarna och allt är som det ska pga att jag har diabetes. Det värsta med att ta prover är att dom aldrig lyckas att ta prover på mig dom sticker och sticker och efter några gånger inser dom att det inte går fast jag har sagt till dom att jag är svår att stick. Så då ta dom och kallar på en narkosläkare som lyckas på första försöket! Så ni kan förstå att man blir lite less när dom inte lyssnar på vad man säger!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0