Magsjuka!

Jag precis som rubriken lyder magsjuka johan fick det ionsdags och var hemma hela veckan efter det! Jag fick syntom på det i tordags men det gick över samma dag en igår så vaknade jag och kände mig spysjuk och när jag började gå mot tv rumet så kände jag att jag verkligen måste till toaletten och sen höll det i kunde inte äta något på hela dan och så fort johan gjorde nå mat så ville jag helst gå och lägga mig och slippa känna lukten av mat! Idag är det bättre men inte alls bra hoppas verkligen att det inte håller i sig lika länge som det gjorde för johan!
Har sjukanmält mig från resursen också det var väl inte så populärt men vad gör man när man verkligen inte kan jobba?!  Jakob spyde igår han också men han vart piggare efter han hade spyt och själv ligger man halvt död och orkar inte röra på sig! men han är mycket piggare men han har ingen matlust men det kan jag förstå för det har inte jag heller! Han har haft diarre stackarn så han har blivit alldeles röd där bak och ingen idumin har vi hemma så mina föräldrar ska komma hit med det tack för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0