Onsdag!


Nu har halva vecka gått tänker i bland om man hinner med allt som man skulle vilja ha gjort ,om man ångrar sig att man inte har gjort under den tiden som har gått. Jag har inget att ångra inget som jag kan komma på nu jag har allt jag nånsin kan drömma om, min underbara familj det är något som man inte ger upp i första taget! Jag fick en fråga av en kompis här om dagen om vi ska ha ett till barn snart!? och som jag alltid brukar svara på den frågan är, glöm det inte än på några år jag tycker inte att allt ska gå så fort fram! Och jag har nästan börjat jobba och trivs kanon bra har snart jobbat där i ett är nu i april så det är ganska länge ändå! Jag vill inte slänga bort ett jobb än jag vill kunna ha en anställning först och så vill jag ha en säker inkomst så man inte står där utan pengar! Visst det är säkert många som tycker att man inte ska ha så långt i mellan åldrana på barna men det tycker jag är bara något i deras huvuden! Det kanske är så att dom börjar bir gamla och vill ha barn väldigt tätt för det. Men om man är så pass ung som vi är så har vi all tid i världen att skaffa mer barn! Jag hoppas att alla ska sluta tjata på oss inom den frågan! För antingen så blir det inge mer barn eller blir det om några år!  Men visst om jag skulle bli gravid skulle det inte göra något men som fallet är nu så vill jag verkligen inte det än! 

Fick inte något jobb idag så jag vart hemma ännu en tag börjar gnaga på väggarna här snart! Har tvättat och stor städat hela huset idag så nu är det finnt inne för en gång skull men det ser nog lika ut i morgon innan jag började städa idag kanske lite mindre smulor på golvet så det är positivt i alla fall! Jakob är bättre i magen idag också han är lite löss men inte alls lika som han har varit och lite röd är han fortfarande där bak men det börjar ge med sig det också!



Kommentarer
Postat av: Carina

skönt att ni har blivit bra igen. Det var längesen vi träffades jag längtar efter att ses. Många kramar.

2009-02-05 @ 08:24:42
Postat av: Kaisa

Ni ska absolut skaffa barn när ni själva känner för det. När folk tjatar så kan ni säga att ni säger till när ni är gravida istället :)Drygt när folk ska hålla på så. Det kan nog vara en fördel att ha barn tätt men det kan även vara en fördel att ha långt mellan barnen också. Är nog som man känner själv det där! :)

2009-02-05 @ 20:16:17
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0