Var ett tag sen.....

Ja nu var det ett tag sen jag skrev något här och det kan bero på att jag inte har haft någon tid och lust och skriva men nu tänkte jag ta och skriva ner några rader så ni inte tror att jag har försvunnit helt hehe! Under förra vecka så var det jobb som stod på schema och sen helgen var en ledig helg som inte alls är så vanligt så jag njöt lite extra som dagarna jag var ledig så skönt kan jag lova! Sen under denna vecka har det varit lugnt på jobbar fronten och det är både skönt och lite jobbigt eftersom man vill ha en skaplig lön varje månad men tråkigt nog så har man aldrig någon aning om hur mycket man kommer och få osv så det är lite tråkigt framför allt nu när man har hus och lite mer räkningar som ska betalas! Men man får se på det positivt vi har hus och ett underbart barn och så har vi varandra förstås och det är det bästa man kan ha så man ska inte tänka så himla mycket negativt det finns andra som har det mycket värre! Jag satt och fundera igår kväll över hur länge jag och johan har varit tillsammans och det är nu över fyra år och under den tiden så har vi förlovat oss och fått barn och köpt hur det trodde jag aldrig när jag för första gången träffade johan! Men jag ångrar ingenting och jag har fått det jag alltid har drömt om en riktig familj med mycket kärlek som man kan leva länge på!
I helgen blir det jobb igen ska bli skönt och få ut och jobba lite igen ska jobba fre,lörd,sön, och måndag så jag vet vad jag ska göra dom närmsta dagarna känna pengar :)
Har städat huset idag och det vart en rejäl städning så nu är det städat och fint här ett litet tag får se hur lång tid det håller sig så här inte länge kan jag tänka mig men hivudsaken är att man städar undan i alla fall eller hur?
Nä nu ska jag ta ock kika lite på tv med jakob och sedan ska jag försöka och få honom i säng får se om det går!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0