Bättre tider!

Dagen har beståt av att åka till bollnäs och köpa pellets till kamin Köpte en 500kg säck så nu har vi ett tag får vi hoppas! Sedan har vi varit hemma och tagit det lugnt så skönt ringde till resursen idag också och dom hade fortfarade inte fått in nå jobb och nu sitter jag ha med paniken i halsen tänk om jag inte kommer och få nå jobb denna månaden hur ska ja/vi göra då! Om det skulle släppa nu och det skulle komma in en massa jobb så måste jag ta allt det jag får för att få dagar så jag klarar mig med pengar nästa månad! Jo jakob har kissat på potta nu också han gjorde det två gånger idag stor killen och han sken upp som en sol när vi berömde honom och mer beröm kommer han och få! Vi hoppas att han forsätter med det han har lärt sig och att han säger till att han behöver gå på toaletten! jakob säger mer och mer ord och han pratar riktiga samtal också han har börjar säga dic=denice min kompis maja en annan som jag brukar umgås med säger han flytande! Sen har han sagt ett namn som vi inte riktigt har vetat vem det är men idag sa han det nästan rakt ut Elvis en pojke som gå ´med honom på dagis jakob sa leka me elviiss så go lill pojken han börjar bli stor nu tiden gå så himla fort nu och framför allt med honom han utveklas mer och mer för var dag som går det känns som man inte riktigt hinner med!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Vad gulligt att han sa leka med Elvis! :D Elvis brukar prata om jacob han också :)

2009-01-11 @ 10:34:34
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Oj, stavade namnet fel.. Sorry! :)

2009-01-11 @ 10:35:04
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0