Bollnäs VANN!

Ja bollnäs vann körslagen det är säkert många som har trott att erik skulle vinna men det hade dom fel väldigt fel! 
Jobb har ståt på schema nu den senaste tiden och helg efter helg det har väl inte varit det roligaste men mycket ob som man inte tackar nej till! Johan har haft magsjuka sen i onsdags eftermiddag och det har inte varit det roligase men man kan inte rå för att man blir sjuk! Jag vart jag också så man var tvungen och springa på toaletten hela tiden johan gör det fortfarande men jag varit det bara en halv dag och det är jag väldigt glad för att jag slapp ha det som han hade! Jakob har klarat sig och det är tur det men han sov hos mormor och morfar i två dagar också så det kan ju vara det att han slapp vara här när vi var som mest smittsamma!
I onsdags förmiddag körde vi tindra (katten) till vetrinären där vi lämnade henne för att han skulle sterilisera henne! Och vi skulle hämta henne vid tre så att dom såg att han vaknade upp som hon skulle! Trodde hon skulle vara slö men han var tvärt om han var pigg och ivrrig och glad och se oss när dom kom med henne! Vetrinären sa att han hade trott att hon skulle vara slö men det hade hon inte varit hon hade varit så gossig och hade kurrat konstant hela tiden så han var lite förvånad. Hon fick ha en tratt på huvudet som hon skulle ha i två till tre dagar och hon såg lite rolig ut faktiskt trodde den skulle åka av när vi kom hem men den satt kvat ända tills igår när vi tog av henne den och såret på magen ser fint ut så allt gick bra med henne  och det är jag glad för! det kostade lite mer än 1000kr men då fick hon spruter för olika sjukdomar katter kan ha tyckte det var bäst och ge henne det när man ändå var där! Så nu slipper man få oönskade kattungar om vi inte hade gjort det här så skulle jag haft en drös med katter här efter ett tag för jag hade inte kunnat göra mig av med dom sälja menar jag då!
Jakob satt och år igår kväll och han satt och ville ha mjölk och jag gav inte honom på en gång så tillslut så gjorde han en sur min så go tur att johan hade kameran nära så vi han knäppa ett kort på honom! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0