Ja vad fan gör man!

Nu börjar jag bli skapligt irriterad en person som finns i våran närhet eller vad man ska kalla det gör mig väldigt irriterad en som är så jävla feg och prata till en ansikte mot ansikte! Som skriver på sin blogg om en istället för att prata och kallar en ditten och datten det kallar JAG barnsligt! Du kanske inte är så mogen själv och du kanske inte är den enklaste och prata med och vist det vet jag att jag är svår och prata med jag också! Men när du skriver på din blogg istället får att prata men en på telefon eller prata när vi engång skull träffas det gör mig så jävla förbannad! Du har sjunkigt i minna ögon så otroligt himla mycket efter detta! Och det värsta med det är att du tror en massa!
Jag förstår inte varför du inte har tagit upp detta med mig tidigare eller du kanske är fel inte vet jag! Nä du har sjunkigt i mina ögon jag trodde verkligen inte att du var sån men där hade jag fel! Jag vill inte ha nå kommentar av dej att du ska förklara eller något liknade om du inte vågar ringa! Jag orkar inte med det här längre och om du har kännt så här så himla länge varför har du inte tagit upp det tidigare! Du vet så jävla lite om mig och jag vet hur jag är själv men det verkar som att du är för stolt för att se dina misstag och det gör mig så less att jag får ta all skit att det är jag som gör fel att det är mig det är fel på! Nä jag orkar inte med det här nå mer du har inget med mig och göra längre och det är inte bara jag som har ställt till det du är en stor del av det du också! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0