Konstigt!?

Jag har inte mått så bra dom senaste två veckorna sur och irriterad och trött som en tok måste vara en influensa som inte riktigt vill bryta ut! Det börjar ta på en när man ska må så här hela tiden men i bland kan jag må skapligt men det kommer lika fort tillbaka igen! Vill verkligen må bra för en gång skull när man är ledig och har hela familjen samlad men inte då! Måste till dokton om inte detta blir bättre för så här kan jag inte må jag vill kunna göra något utan och bli trött och slut och irriterad på allt! Innan detta så mådde jag faktiskt bra eller bra bättre än jag gör nu i alla fall! trodde det var diabetesen som spökade först att jag hoppade upp och ner för mycket men så var inte fallet jag låg bra i långtidsockret och jag har kollat lite extra hur jag ligger i blodsockret och jag ligger bättre än aldrig förr så jag måste försöka och få en tid hos läkarn så jag kan få nå svar vad det kan vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0