Lugnt och skön dag!

ja idag har det varit en lugn och skön dag bara varit hemma och tagit det lugnt! Passade på och vila också idag sov i 3timmar så nu kan jag nog inte sova något inatt men jag kan lova att det var sönt att få vila lite och bara ta det lugnt! Ska jobba i morgon också får börja med en delad tur men det ska nog gå bra det också! Men jag kan lova att jag har blivit lat nu när man inte har fått jobba något denna månad men jag hoppas att jag får jobba nu så man inte blir för lat! Men det brukar alltid vara tråkigt att veta att man ska jobba men det går bara när man väl är där! Så jag hoppas att jag får lite sömn inatt i alla fall! Jakob har forsatt att gå på potta han har sprungit utan blöja hela dagen och han har kissa i pottan när han har behövat och han blir så stolt när man berömer honom! Men beröm ska han ha också så att han förstår att  han gör rätt!  kollade på lets dance igår har inte sett det förr men det var faktiskt bra  blir nog mer gånger man sitter framför tv:en och kikar på det kan jag tänka mig! Nä nu ska jag ta och kika vidare på körslagen som jag har börjat titta på vi får se om bollnäs får stanna eller om dom åker ut ikväll!
  

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!! Hihi, nu hittade jag dig! Skönt att du får jobba lite nu, förstår att det behövs lite pengar och något att göra. Kul att höra att Jakob börjar gå på potta, stor börjar han bli! Hoppas du/ni har det jätte bra! Massa kram från Sandra

2009-01-11 @ 18:59:17
URL: http://litensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0