Ont i ryggen!!!!!

Idag har varit ännu en dag som har beståt av att bara vara hemma tråkigt är det när man bara får vara hemma och inte får jobba! Men ringde till resursen idag och då fick jag fem dagar som jag ska jobba i morgon och två helger framöver så lite jobb har jag fått iaf så det är bra! Får hoppas att inte kommer in lite mer jobb så man får ihop dagar så man klarar av att betala dom där jävla räkningarna!
Jakob har forsatt att gå på potta men bara om man tar av han blöjan inte annars! Han säger inte till när han har blöjan på men det kommer det också tänker ja! Det vart båda delana som kom i pottan igår och överlycklig vart han och det har gått så fort också och det går bättre när man är hemma när man kan ta av han blöjan och låta han springa utan den och träna så ist det kommer nog snart när han kommer och säger till att han måste gå på pottan!
Jag som jag sa så blir det jobb i morgon börjar två och slutar nio så det ska bli så skönt och göra något annat än och stirra in i väggen och inte göra något!  Jakob var till dagmamman idag premiär för han har inte varit där sedan före jul och han hade haft det roligt och skönt för honom också och få leka av sig lite! Inge roligt att vara med mamma och pappa hela dagarna kan jag tänka mig :) Har börjat fått ont i ryggen igen också har  haft så här förr men det har varit värre men nu är det i korsryggen som det sitte men jag får hoppas att det inte blir lika som det var förr men då satt det i övre ryggen! Det känns faktiskt inte hela tiden utan det kommer och går!
Som jag så jag hoppas att jag inte får lika ont som jag har haft förr! Kanske att jag håller på och blir sjuk för jag är väldigt frysen också framförallt på morgonen och på kvällen! Och på dagarna är det skapligt! jag brukar bli så när jag håller på och blir sjuk, man får vänta och se helt enkelt!
         

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Ja det måste vi göra! :)

2009-01-14 @ 10:24:42
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0