Seg dator!

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen och detta kan bero på att jag har en sån  tåkig data eller det är väl inte datorns fel heller utan mitt mobila berdbans som krångla konstant hela tiden! Ska ta och kontakta telia och se om dom kan se vad som är felet. Jag är bunden till ett år till så då vill jag helst att det ska fungera BRA!
Annars rullar det på här hemma och på jobbet och fått jobba väldigt mycket nu och det är jag glad för! Ha jobbat varje helg denna månad och jag ska även jobba den här helgen och nästa men det gör väl inte så himla mycket har ändå inget planerat på helgena ändå! Men det är lite tråkigt med delade turena som jag har haft och kommer och ha men man få tänka positivt! Visst skulle jag vilja vara hemma nån helg men nu har johan mycket att göra med bilarna så då gör det ändå ingenting att jag jobbar!
Den 30, 31 har jag delade turer bägge dagarna så den helgen längtar jag verklign inte till är lite jobbigt och ha det två dagar i rad men vad gör man när man måste få in lite pengar i kassan!
Jakob fick vara hos en annan dagmamma i onsdag när jag jobbade han ´har inte varit där så mycket och inte utan hans riktiga dagmamma men det gick bra faktiskt! Tur att han inte bryr sig så mycket om vem personen är han är väldigt nöjd och han finner sig i allt och det är bra!
Han fick vara hos den andra dagmamman eftersom  Annelie
var ledig. Jag är så himla glad och ha honom hos en dagmamma och hon är en super go med barnen! När man har haft honom både på dagis och dagmamma så märker jag att jag absolut inte skulle vilja ha honom på ett dagis! Det är så himla stora grupper och inte alls samma som hos en dagmamma! Nä så jag är verkligen nöjd med att han trivs och att han är nöjd och att han tycker om att vara hos dagmamman!


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Ja, dagmammorna är bra här! =)

2009-01-23 @ 23:59:14
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0