Huvudvärk till tusen!!

Dagen har består av jobb mellan 07-14 så skönt och börja med en sån dag när man har varit ledig sen i fredags!
Har haft ont i huvudet hela Dan  började i morse och den vill verkligen inte ge med sig har tagit en alvedon när jag kom hem så jag ska nog ta en till innan jag kryper till sängs om det hjälper! Tycker inte om att trycka i mig sånt där men men om man är tvungen så! Har köpt en ny vagn till Jakob också en kombivagn men den är mycket bättre än den vi har haft! Och Johan slipper klaga att vagnen är så låg för den här kan man höja och sänka handtaget! Det är det på dom flesta vagnar nu så vi är lite sent ute med att köpa en sådan. Men har man inte haft råd innan så för man nöja sig med det man har! I morgon börjar jag halv fyra så skönt att få lite sovmorgon brukar lägga mig en sväng om jag börjar 07 då brukar jag passa på och lägga mig en sväng när jag har rast och även när jag kommer hem och det är välbehövligt kan jag lova annars är jag ingen rolig person att umgås med om jag inte får min skönhetssömn:) Så här ser vagnen ut!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0