Vad tog det fina vädret vägen?!

Har tänkt en massa nu om både det ena och det andra massor med frågor som kräver svar men vad kan man hitta en sån person som vill lyssna och som har dom svaren jag vill höra?! Lite svårt att hitta en sån men jag får försöka att hitta svaren på något annat vis! Jobb vart det i helgen lite tråkigt när man verkligen inte har någon lust med vad jobb hetter men man får försöka att bita ihop och se glad ut men alla gånger går det inte när humöret tryter för att man har så mycket annat att tänka på!  Vår an katt hon är en verkligen speciell katt hon jamar inte utan hon skriker när hon vill något och hon är en väldigt social katt och det uppskattas oftast!! Men det som inte uppskattas är när hon kommer med näbbmöss och lägger på bron jag tycker sådana djur är vidriga och obehagliga och även ormar bara hon kommer med en sån då flyger jag nog i taket av rädsla har sån himla fobi av ormar så det är hemskt!
Vi får hoppas på att hon inte klarar av att döda någon sån!
kikade på sex and the city the movie igår och den var faktiskt ganska bra inte alls som jag hade tänkt mig faktiskt!
Annars har det inte hänt så himla mycket faktisk lite funderingar som behöver svar och behöver funderas på bara men annars rullar det på ganska bra!
Johans syster får barn snart eller snart och snart men det står inte på och det ska bli spännande och se vad det blir för något denna gång men jag tror jag vet men det håller jag för mig själv :)
Nä nu ska jag ta och försöka och fixa lite här hemma  innan jag ska ta och lägga huvudet på kudden och försöka och sova!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0