Är det så svårt att säga nej?

Mycket som man har att göra och mycket som man skulle vilja hinna göra men inte riktigt hinner göra! Har jobbar som en tok nu dom senaste två veckorna när man får så mycket jobb så hinner man inte med något här hemma och jag kan lova att det ser ut som en bomb som har slagit ner hemma hos oss måste ta tag i städningen ikväll när jag är ledig sen blir det inge ledighet förrän på måndag när jag KANSKE är ledig!
Fick ett telefonsamtal av resursen om att jag hade fått sommarjobb på guten 1 och jag kan lova att jag vart glad och att jag hade en sån tur att få få första alternativet som jag önskade! Pratade med chefen på guten i måndags och hon frågade om jag hade sökt till ettan ,det är klart jag har svarade jag och hon sa att dom definitivt ville ha mig i första hand och det värmer verkligen att få höra sånt att dom är nöjd med mig och att dom vill ha en tillbaka! Jag ser fram i mot sommaren med jobb:).
börjar jobba den 19 juni på midsommarafton kanske inte bästa dagen och börja men vad gör det när man trivs där man är! Ska till resursen idag och hämta schemat som jag ska gå ska bli spännande och se vem man går för och hur många procent man jobbar!
Har väldigt svårt att tacka nej till jobb när dom ringer och frågar om jag kan jobba så tackar jag ja fast det kan vara fjärde dagen i rad har väldigt svårt att tacka nej måste försöka lära mig och göra det annars så blir det så att man jobbar mer än vad dom ordinarie gör men den här månaden har jag faktiskt gjort det! Men då får jag jobba också och det är jag glad för!
Har skrivit upp mig i påsk också men inte påskafton för då ska mamma bjuda på mat så då vill man vara ledig och umgås med dom! Men sen söndag har jag skrivit upp mig och resten av vecka så jag kommer och få jobb framför allt på söndag eftersom det är många som vill vara ledig under påsk och påsklovet!
Nä nu ska jag ta i tu med städningen!
Passa på och ta en promenad i det här vädret jag var ut och gick i morse och det kan jag lova det var underbart så ut med er:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0