Är våren här?!

Vilket väder det är hoppas detta håller i sig så att snön försvinner vill verkligen ha sommar nu! Vi var i väg med Jakob till dagmamman i morse och han vart lika glad när vi sa att han skulle till Anneli, som Jakob säger åka lalli! Jakob han har verkligen utvecklas mer och mer nu han pratar på och man förstår nästan allt han säger kanske inte allt och framför allt inte dom som inte träffar honom så mycket! Tycker det är så himla roligt och se han utvecklas och fort går det!

Måste försöka skärpa mig nu med skrivande på bloggen i bland uppdaterar jag väldigt ofta och i bland  ingenting alls! jag ska försöka och skärpa mig!!!
Jobb blir det i helgen men inge långa dagar 07-12 både lördag,söndag och måndag så blir en ganska så lugn helg ändå! Jakob ska till dagmamman i morgon också så då tänkte vi passa på och handla medans han är där och leker!
Men vi får se om vi orkar göra det efter vi har lämnat honom det märks  i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0