Nu får det vara nog!!!!!!!!!!!!!

Har verkligen tröttnat på vinterna nu och framför allt snö trodde det skulle vara uppehåll ett tag men inte vid halv fyra satte det igång och snöa. Börjar tröttna på det här nu vill ha sommar NUUUUUUU! Måste nog ta och gå ut och ta bort det värsta av snön som har kommit efter jag har lagt jakob! Han fick vara uppe sent nu för han inte fick eller det fanns ingen tid att sova idag så då vart det så att han somnade i soffan men vad gör man om man är trött! Var och träffade en släkting till mig och hennes barn som fyller 1år snart så roligt att träffas var så länge man gosade med en som inte är ett år än känns som en evighet sen inte sedan jakob var i den ålden så himla roligt att träffas igen!!! Nu sitter jakob i soffan brevid mig och kikar på tv han ser lite små trött ut men när man frågar honom om han ska gå och lägga sig så säger han, nää inte ja duu, så himla go. Nä nu ska jag ta och kika vidare på tv om det är något bra då vill säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0