Otur igen!!!

Dagen har beståt av städning och tvättning så jag har haft fullt upp hela dagen kan man säge eller dagen kvällen var till mina föräldrar en sväng också! Och jag hade faktiskt tur att dom ville köra oss hem efter besöket passade även på och springa in på hällbo boa också och köpa lite mjölk som nästan var slut! Sen När vi äntligen kom hem så tyckte pappa att det var kallt i huset .Så jag gick in och kikade på pelletsen om det var slut så den hade stannat för det men det var nästan halva behållaren med pellets så då satte jag igång den igen men det det gick inte. Hjälp har ingen aning hur man gör annars ringde till johan och han förklarade det jag redan hade gjort så han kunde heller inte förstå vad det var! Försökte med allt men det gick inte att få igång den ringde till johan igen och han erbjöd sig att komma hem för att kika och det gjorde han johan jobbade i edsbyn så det var inte en kort bit att åka men välbehövligt! Han kikade och då såg han att det är den som tänder brännaren som inte tände ordentligt så där hade vi felet han fick igång den men när den kommer upp i graderna igen så knäpper den av sig och sen kan den inte tända sig själv så i morgon efter vi har lämnat jakob på dagis ska vi till bollnäs och köpa pellet och sen ska johan till kilafors och köpa delen som inte fungerar! Och jag hatar när sånt här händer när man inte ha nå pengar otur ja det kan man säga! När johan åker till kilafors så stannar jag i bollnäs och ska ta fram slalom skiderna ska åka det i morgon så då gäller det att jag hittar allt som man ska ha! Är lite nervös har inte åkt slalom på 6år så det är ett tag sen det jag är mest nervös över är liften men vi får åka i barn backen först i knappliften:) Denice har tjatat hela veckan på att vi ska åka så jag sa jag till sist att åka men det tog i mot kan jag lova men det ska bli roligt också!

På söndag hade vi tänkt och grilla korv med barnen som jakob går på dagis vet inte om alla kommer men några kommer tänker ja! och dagmammorna kommer så lite folk blir det roligt att träffa fler folk som bor här också och framför allt att få vara ute ett tag och få frisk luft! Jakob kommer att tycka att det är roligt han älskar verkligen att vara ute och leka!!!!!

Kommentarer
Postat av: kaisa

Hej! Har du msn eller något?:)

2009-03-14 @ 15:45:56
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0