En ny familjemedlem!

Dagarna går fort nu tycker man inte riktigt har någon koll vilken dag det är längre!
Jag är inte riktigt pigg fortfarande börjar tröttna på det här nu, känns skönt att man slipper ta en till spruta av svinsprutan! Jag hoppas att det blir bättre snart så man kan fungera normalt igen!
Fick börja med Niferex för järnhalten i blodet hade sjunkigt så himla lågt. Har varit så himla trött nu också så det kan ju vara en fördel att börja med dom.
Men allt annat ser bra ut i magen och det känns skönt ända som känns jobbigt är att vi får åka till gävle och göra ultra för att hålla koll på barnets vikt! Det är bra på ett vis men det känns inge vidare och sitta och åka till Gävla varannan vecka men vad ska man göra när det inte finns någora läkare här i bollnäs som kan sin sak med diabetes och garviditet!

Vi har fått en ny familjemedlem också, förra veckn var jag och kikade på en hund som jag vart helt kär i och hon fick följa med oss hem! johan tycket inte alls om tanken att skaffa en hund men jag fick som jag villa:) Hon heter Emmy och hon är en blandras mellan show show lappskvallshund och broder colli och hon är hur go som helst!
Jakob tycker det är väldigt vilktigt med kalsonger nu för tiden för annars är Emmy där och nosar go är han allt!

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och jag som trodde du fått bebisen i förtid när jag läste överskriften!! hihi. Har ni verkligen skaffat hund?! Vad roligt, sååå söt hon är då! Nu har Jakob fullt upp förstår jag med både katt och hund! GÅr det bra då? OCh hur är det med dig och magen samt resten av familjen? Massa kramar!!

2009-11-16 @ 11:53:05
URL: http://litensandra.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej!

Jag måste bara höra med er om ni har ett skogsatll hemma hos er? Jag kommer från Hällbo och för många årsen kände jag ett par som bodde där ni bor och dom hade ett skogstall, tänkte om det fanns kvar. Vi är ute efter ett skogstall nämligen=)

MVH/ Cissi

2009-12-04 @ 11:04:14
URL: http://cillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0