Ny soffa!!

Dagarna som gått har vi haft fullt upp. lördagen var vi till Johans föräldrar och åt mat sen på söndagen var det mina föräldrar som bjöd mycket god mat och väldigt roligt och träffa alla! I måndags var vi till gävle och gjorde ultraljud allt såg bra ut och det känns skönt! Ska dit den 17 igen och göra ett till ultraljud så nu blir det två veckor i mellan gångerna sen blir det en vecka i mellan  och det blir sista månaden! Känns inge vidare och sitta och åka till Gävle så ofta men det är ju bra också så det inte blir någon stor viktuppgång på bebisen:)
Vi ska ner till bollnäs idag och kika på en ny soffa jag hoppas verkligen vi hittar någon som passar oss båda:) Den soffan vi har nu får hamna i uterummet som Johan håller på och bygger så det blir lite skönare och sitta där ute och så slipper man slänga soffan!
Förkyld har jag varit eller har är känns inge vidare men det börjar ge med sig nu så vi får hoppas att hostan gör det också!


Kommentarer
Postat av: Amanda

åh jag är så nyfiken på bebisen! känns som det gått jättesnabbt :)

2009-11-04 @ 23:52:15
URL: http://sundayparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0