Clementiner!

Tiden rullar på det är inte alls lång tid kvar tills vi har en till familjemedlem:)
Ska bli så roligt, Jakob vill ha en lillebror har frågat honom flera gånger och det är samma svar varje gång:) Men vi får se vad som döljer sig där inne ska bli spännande och se vad det är för liten figur som ligger och lever rövare i min mage:) Just nu leker jakob och tindra (katten) Jakob kastar leksaker och tindra springer efter roligt att det går så bra med dom ihop!
Jag har fått smak för clementiner kan äta hur mycket som helst och det är lika gott varje gång:)
Men hur mycket som helst blir det inte det blir i lagoma mängder men om jag skulle vilja bestämma så skulle jag kunna äta hur mycket som helst:)
Sotning är det idag både kamin och pelletsbrännaren och jag kan lova att det är kallt här i huset nu man måste ju stänga av allt så det inte blir varmt när han ska sota! Så vi får hoppas att han kommer snart så man kan knäppa på pelletsen igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0