Ullared!!

Var och tog sprutan för svininfluensan i måndags och det började med att jag vart öm där dom hade stuckit mig och det höll i sig i två dagar sen vart jag febrig som en förkylning men lite annorlunda! Är lite bättre nu men jag känner av den fortfarande! Så jag hoppas att det är bara en spruta men får det är på tal om att det ska vara två sprutor man ska ta när man är i riskgruppen men jag hoppas att det blir ändring när jag reagerade som jag gjorde!

Och i morgon bär det av till ullared ska bli roligt att få komma iväg och göra något roligt och framför allt att få komma iväg från bollnäs ett tag:) Vi Kommer hem igen på tisdags natt så det blir en heldag i ullared:) Ska försöka och hitta lite julklappar bäst och passa på när dom har nästan allt där:)



Kommentarer
Postat av: amanda

Hej, ja det har jag! :) Det blev tjejtecknet och killtecknet på axeln. Tänkte slänga upp en bild på facebook om nåt tag så då får du se den :)

2009-10-25 @ 13:19:26
URL: http://sundayparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0