Jobbar natt!

Ja idag blir jag vaken hela natten börjar 21 och jobbar till 07 men jag tycker faktiskt ganska skönt att jobba natt! Det går bra att somna när man kommer hem och så brukar det vara ganska lugnt att jobba på nätterna säger jag nu blir det en natt som man har fullt upp hela natten!
Men man ska ha och göra också annars blir man så himla trött om man bara sitter!
Fick även en till natt också på torsdag så det känns skönt att man vet att man får jobba!

Nu har jag fixat alla papper som har med havenskapspening att göra och det har jag postat iväg så nu känns det skönt att ha allt sånt gjort! Men det var vissa grejor som var svårt att få tag i tex läkarintyg som försäkringskassan skulle ha för att dom skulle få ett bevis på att jag hade diabetes och detta skulle kosta mig tre hundra kronor att hämta ut FÖR ETT PAPPER så då struntade jag i det! Tycker att det inte ska kosta någon men det gjorde det förstår faktiskt inte vad dom tänker med i bland! Men alla papper är klar och dom är iväg skickade  men det ända som är svårt att få tag i är årsinkomsten om man jobbar inom bollnäskommun, för det var ingen som kunna hjälpa mig att få tag i det utan jag fick sitta och räkna ut allt sånt själv med dom uppgifter om hur mycke lön jag har fått den senaste tiden och det var inte nå roligt med nu är det gjort! 

Nä nu ska jag ta och göra mig i ordning till jobbet!
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0