Ny tag!


Dagen blir den samma som igår hemma och tar det lugnt även en promenad har jag hunnit med idag innan det började regna! Har så himla mycket sammandragningar och det är verkligen inge roligt och framför allt inte när man jobbar! Och min diabetes har verkligen gjort sig påmind om att jag är gravid! Reagerar väldigt snabbt på insulin och i bland väldigt segt och då sjunker jag fast jag har ätit men jag kommer inte lågt utan jag hinner känna av det i förväg! Var lika med jakob också men det gick över i slutet av graviditeten och det var verkligen skönt. Är i v25 nu och är i mån 6 det går fort vill jag lova! Man känner av sparkar och det är ett himla liv där titt som tätt och det känns verkligen roligt och känna att det är något som lever i min mage:)
Sparkarna har blivit starkare nu men inte tillräckligt så Johan känner dom! Läste på en sida att man kunna lägga tv-dosan på magen så såg man hur den åkte upp och ner när bebisen sparkade, trodde inte på det först men det gjorde man och Johan så det också det var faktiskt roligt och se både för mig och Johan! Jakob springer mer och mer på potta nu har även börjat med kalsonger igen så han lär sig att dra ner dom när han ska på toa och det går faktiskt bra, jag hoppas att det forsätter så!
Men mycket träning så kanske han är helt torr på dagarna snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0