Sjuklingar!!

Ja nu har vi återigen bilvit sjuka alla utom johan förstås.. Och jag har fått bihålsinflamation roligt värre, inte. Det piper och tjuter i öronen och gör fruktansvärt ont. Elias hade feber iger och har även idag men glad är han ändå lill goingen:) Han fick en alvedon av mig i morse och den har börjat verka nu tänker jag för innan så var han lite gnällig..
Jakob är bättre han är lite snorig och lite hostig. Och så är han alldeles röd runt munnen för han går och slikar sig runt munnen hela tiden. Städning och tvättning har jag gjort på morgonen också. Det måstes göras fast man är sjuk:)

Lite blider  på sjuklingarna blider på mig blir det nog aldrig på denna blogg:) 


Lite röd runt munnen:)



Man smälter när man ser detta leende:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0