Strålande sol:)

Ja solen lyser här i hällbo får hoppas att det forsätter så resten av dagen:)
Ja är fortfarande lite små förkyld men det börjar sakta men säkert gå över. Och nu får vi hoppas att vi håller oss friska ett bra ta framöver är ganska less på och vara sjuk hela tiden nu..
Till helgen ska vi till G-homna och hälsa på tänkte vi ska blir roligt och träffas:)
Och Jakob skulle kanske förja med farmor till Gävle på mån och hälsa på Jakobs kusiner:) roligt för honom och få komma ut och göra något roligare än och sitta hemma med mamma och tröka:)
Nä nu ska jag ta och fixa lite med tvätt så man får undan berget med tvätt..
På återseende:)





Kommentarer
Postat av: Pedersen

Hejsan!

Tyvärr så har jag noll energi just nu, har så mycket att göra med mitt specialarbete och även om jag inte pluggar på kvällarna så är jag slut i huvudet :p Men fråga igen om några veckor :) Då är det kanske lite lugnare. Annars vet jag en jätteduktig tjej: http://ingamikaela.blogg.se Hon brukar designa bloggar!



Lycka till och förlåt! :/

Ha en trevlig kväll!

2010-04-20 @ 20:16:00
URL: http://mypedersen.blogg.se/
Postat av: ♥ mikaela

Hallå :)

Jodå jag brukar göra lite bloggdesigner då och då. Och visst kan jag hjälpa dig. :)

Det enklaste är om du mejlar mig dina önskemål, vilka färger, om du vill ha någon text m.m. och bifogar de bilder du vill att jag ska använda. :) Och sen inloggningsuppgifterna. :)

Kram

2010-04-21 @ 08:51:06
URL: http://ingamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0