Äntligen!!!

Ja man kan verkligen säga att det börjar gå bättre med emmy nu har varit så himla trött på henne, för att han aldrig har slutat kissat inne. Men nu börjar det ge med sig hon har inte gjort inne på ett tag nu men det har blivit några bakslag där i mellan kanske 3 gånger men inge mer. Det känns verkligen skönt kan jag lova. Nu är det bara det där med hoppningen kvar, hatar när hundar hoppar och hon har inte riktigt fattat att han inte ska hoppa på folk som kommer och hälsar på eller när det är folk som hälsar på henne när vi är ute och går!! Jag hoppas han sluta med det när man säger åt henne att hon inte ska göra så. Men man ska inte begära allt på samma gång. Man får ha tålamod.

Elias har haft magsjuka och även jakob. Men bägge är bättre nu så nu vill jag verkligen inte träffa någon som är sjuk eller snorig för jag vill inte att barna ska bli sjuk igen. Så jag hoppas att alla är friska hos dagmamman när jakob ska dit i morgon. Lite tråkigt och vara sjuk när jag blir 7 gånger sjukare än vad barna blir jag får allt och lite till som barna har haft och det är tråkigt.

Nä nu ska jag ta och mata Elias han börjar gny lite nu och det är bäst och börja i tid innan det börjar bli panik:) går så himla fort och vända i humört för den lilla så.. Lik mamma kanske:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0