Huset rent:)

Ja nu har vi skurat både här och där i huset och dammsugaren fick också göra sitt.. Tvättmaskinen har gått för fullt två maskiner blev det. Så nu är skiten klart känns skönt, Hunden fick bada idag också och borsten åkte fram så nu blev hon fin:)  Sängen vart renbäddad både i våra och barnens sängar. Så nu kan man ta det lungt ett tag. Jakob ska iväg till dagmamman i morgon och även på torsdag och han längtar han frågade varför han inte fick gå dit idag eftersom det var tisadg och såg surt på mig, och jqg förklarade att annelie var ledig idag och han skulle få komma dit i morgon, och då fick jag till svar men det är ju tisdag idag ju.. Go pojken våran det är så roligt att han trivs så både med dagmammorna och med barna..


Jakob har slutat med blöja på dagarna nu har han bara på natten och gissa om det känns skönt. Han går både på pottan och toaletten  och han säger till själv. Han har ingen blöja på när vi åker nån stanns heller han är som sagt helt torr på dagarna nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter skönt med rent överallt :) Vilken duktig kille, gokillen.

2010-02-17 @ 06:58:14
Postat av: Jenny

Vad roligt när han börjar prata så mycket =) Gullungar!



Jag mår bara bra, det var bara en stund. Nils är snorig så jag var lite rädd att han skulle smitta mig med något.



Vad roligt det är att Jakob och Felicia leker så bra. Synd att vi inte bor närmare varandra så att vi kunde låta dem leka oftare.



Har ni fixat så ni betalar mindre i dagisavgift? Iaf här i gävle får man betala lite mindre som föräldraledig. Varje krona är ju värdefull när man är hemma =)



Hoppas ni har det bra och jätteroligt att du lägger ut bilder!

2010-02-18 @ 14:13:20
Postat av: Kaisa

Härligt! Är så himla skönt när de blir torra :)

2010-02-20 @ 11:11:38
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0