Magsjuk och magsår!

Jag magsjuk vart jakob igen och även vi andra utom Elias som tur var. Trodde han hade fått för han spydde en gång men det vart inge mer och det känns väldigt skönt kan jag lova..
Jag och johan fick efter jakob och som alltid så blir jag värst sjuk och det är inte alls roligt och plus magsår. Nä nu får det vara nog med sjukdomar vill kunna vara känna sig frisk nån gång! Har inte varit pigg alls efter jag tog svinsprutan..
Jakob pratade om felicia i torsdag tyckte vi skulle åka dit och leka go ungen. Tråkigt att det är så långt i mellan man ses..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad skönt att ni börjat bli lite bättre iaf!



Vad roligt att de vill leka =)

2010-02-28 @ 11:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0