Tiden går!

Ja det kan man verkligen säga usch hinner inte med nu för tiden, barna blir större och äldre! Varför kan inte tiden stanna upp ett tag så man kan njuta lite mer av tiden medan barna är liten?
Elins blir 8 mån den 26 tycker det inte var länge sedan vi kom hem med honom! Och Jakob är redan 4 och är mer självständig! Nä nu får det sluta och gå så fort vill verkligen njuta av den här tiden!!!!
Och jag måste försöka fundera vad jag ska göra när min mammaledighet är slut?! Men vad ska jag göra, vill verkligen inte tillbaka till resursen det lär bli min sista utväg isf! Jag skulle vilja plugga men isf blir det först att plugga upp betygen och se om det är det jag verkligen vill! Nä nu ska jag försöka och inte tänka så mycket utan bara ta vara på tiden med barna :)¨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0