Nu är dom här!

När jag vaknade i morse så var solen framme, skönt har varit ute hela dagen var iväg med Jakob till dagmamman vid nio sen så la jag mig ute i soffan på altanen och somnade ;) Skönt var det när jag inte hade sovit så många timmar pga att jag inte kunna sova! Men nu är jag pigg och utvilad så skönt :)
Kalkonerna kom idag också johan gjorde i ordning det sista igår allt i sista minuten så klart ;)
Dopet är avklarat känns skönt att det är gjort, men det kunna ha varit bättre väder ändå. Men det vart lyckat ändå fast dåligt väder och framför allt trevligt sälskap roligt att träffa alla när det inte blir så ofta!



Denice vart fadder :)

 



Elias var glad fast han fick vatten på huvudet ;)



Jakobs och Elias Farfar :)


Jakob och hans kusin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0