Hosta!!

Vädret har varit kanon fint dom senaste dagarna tummen upp måste jag säga.. Har försökt och kommit ut varje dag och tagit en promenad. Det är så skönt och få komma ut lite, emmy tycker inte riktigt om att bli lämna ensam, hon vill också med ut. Men inte här vill man inte ha en dragig hund med sig så hon får skylla sig själv:) Elias hostar men det har han gjort ett tag nu och det här blivit bättre som tur är.. Jag hoppas verkligen att vi slipper vara sjuk nu på ett tag bärjar bli tråkigt och vara dålig hela tiden.
Kikade igenom jakobs kläder idag och även skor och såg att han inte kan ha sina stövlar och inte nå sommarskor och inte sin vårjack.. Och Elias behöver en vårjacka han också.. Och även jakobs kortärmade tröjar och kortbyxor är små. Hur ska man ha råd och köpa allt?
Han får nog önska sig kläder när han fyller år så det inte blir så mycket och köpa..
Tur att jag kollade nu så jag inte var ute i sista minuten.. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kanske blir någon klädbytardag i Bollnäs. Man brukar kunna göra fina fynd. Ofta har ju barnen kläder i väldigt fint skick när de växt ur dem. Kram

2010-03-17 @ 20:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0